Information

Kontakt

Märkhuset AB

Arlövsvägen 26

232 35 Arlöv

Tel: 040-672 85 58

info@markhuset.se

 

www.markhuset.se

Skype: Markhusetsupport

Läs mer om ecomärkning
Läs mer om ecomärkning
Läs mer om ecomärkning

© 2014 Märkhuset AB. Ecomärkning logo are copyright Märkhuset AB. QuickShip logo are copyright Märkhuset AB.

Org.nr: 556979-7599  |  Innehar F-skatt  |  Webdesign: CorporateID

Märkhuset AB arbetar endast mot återförsäljare.

Kundportal

Kundportal - Nu tar vi ett steg längre!

Från

149:-

/mån.

Lite grundläggande information...

 

Portalen visas med er egna grafiska profil, dvs. logotype, färgsättningar och övrigt som ingår i er företagsprofil, så era kunder kommer känna igen sig när man arbetar med er portal.

 

Ni kan välja vilka produkter som ska ingå i er portal eller lägga till extra som vi kan ta in i vårt sortiment. Ni själv bestämmer vilka produkter som ska visas.

 

Ni väljer själv era kunders marginal i er portal. Ni kan även välja att prisreducera olika produkter efter era egna önskemål. Ni avgör vilka priser som ska visas och när i ordermomenten dessa ska visas (totalpriser endast för era egna kunder).

Så enkelt som möjligt...

 

Med er portal har ni möjlighet att sköta er orderingång direkt.

Ni har en överskådlig blick över pågående orderhistorik och status på alla era leveranser m.m.

 

Ni har även möjlighet att bevaka orders, skicka snabborders (repeat) och själv ge era kunder förslag på produkter via "rekommendera/tipsa" kund.

 

Information uppdateras direkt och ni har alltid koll på var odern ligger i tryck-planeringen. Med enkla klick kan ni enkelt se om ordern är levererad och vart odern är i logistiken.

 

Alla orders indikeras med tracking ID, leveransstatus, faktureringsstatus osv.

Allt för att ni ska ha bra koll på era affärer.

 

Kontakta oss för mer info ang. funktioner för er Kundportal.

Några av funktionerna...

 

- Korrektur med er egen design och/eller företagsprofil.

 

- Er företagsinformation och aktuell säljares kontaktinfo.

 

- Snygga skisser med produkterna stiliserade för bästa översyn och design.

 

- Möjlighet att ladda ner mallar (för er och era kunder).

 

- Möjlighet att ladda ner högupplösta bilder på produkterna.

 

- Enkelt begära ett spekulationskorrektur för snabbvisning inför projekt m.m.

 

- Få egna kampanjer med prisrabatter inför event eller andra happenings.

 

-  Fritt antal korrektur och ändringar utan extra debitering.

 

- Möjlighet att skapa koncept med flera produkter och märkmetoder.

 

- Skapa en kund offert med direktlänkar till erbjudandet.

 

Kundportalen erbjuder ett sortiment med Expressleverans tjänst - Quick Ship.

 

... och massor annat!

Skaffa en säljare till - Online dygnet runt!

 

Med er portal har ni möjlighet att sköta er orderingång direkt.

Ni har en överskådlig blick över pågående orderhistorik och status på alla era leveranser m.m.

 

Ni har även möjlighet att bevaka orders, skicka snabborders (repeat) och själv ge era kunder förslag på produkter via "rekommendera/tipsa" kund.

 

Information uppdateras direkt och ni har alltid koll på var odern ligger i tryck-planeringen. Med enkla klick kan ni enkelt se om ordern är levererad och vart odern är i logistiken.

 

Alla orders indikeras med tracking ID, leveransstatus, faktureringsstatus osv.

Allt för att ni ska ha bra koll på era affärer.

 

Fler funktioner hittar ni i vår informationsbroschyr. Kontakta oss för mer info.

Nyhetsbrev & kampanjer

 

Med er kundportal når ni snabbt ut till era kunder på bara ett par klick.

Låt kunderna ta del av era nyheter direkt. Skicka en blänkare på en ny produkt med erbjudandet direkt i inboxen.

 

För er som inte har möjlighet att själv ordna era nyhetsbrev ingår support i er portal. Låt oss hjälpa er helt gratis såklart!

 

Få era kunder att ta del av era kampanjer. Skickas ut helt neutrala så era kunder enkelt känner sig prioriterade. Alltid fräscha produkter med otroligt bra priser!

Vi hjälper er med att bygga kampanjerna och vi plockar ihop ett bra erbjudande till er när ni behöver det. Låt inte kunderna vänta på nyheterna, med aktiva och snabba kampanjer direkt i mailboxen låter ni era kunder prioriteras.

 

För våra kunder som inte kan skicka ut kampanjerna för egen hand ordnar vi det för ett överkomligt pris. - En bra kampanj ska inte kosta skjortan.

Med oss har du ett "eget" tryckeri!

 

Med oss som leverantör av er märkning kan ni känna er trygga.

Vi hjälper komma till rätta med er pre-press så ni slipper jaga filer och typsnitt.

Behöver ni support så hjälper vi er, vi löser det mesta åt dom flesta.

 

Vi vill att ni ska känna er trygga med oss som leverantör.

Känn det som att ni har ett eget tryckeri inhouse.

Slå en signal så plockar vi från lagerhyllan och levererar inom 72 timmar* direkt till er kund - En snabb leverans kan vara vägen till en lyckad affär!

 

I vår ateljé hjälper vi er med allt grafiskt förarbete innan tryck.

Med ett team som ställer upp för er kan ni känna er säkra på att kunderna får sina trycksaker med god kvalité, rätt miljötänkande och inte minst - Ni har alltid en nöjd kund!